xlords

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

conqueronline

2 مشترك

خش هنا هقولك حاجة حلوة

mshokry31
    mshokry31

خش هنا هقولك حاجة حلوة  Empty خش هنا هقولك حاجة حلوة

مُساهمة من طرف mshokry31 الأحد يونيو 12, 2011 2:30 am

السلام عليكم
    اللي جميع الاعضاء اللي مش فاهمين اية لازمة الليدي لك للعيبة انت طبعا بتقول دي حاجة عبيطة وملهاش اي لزمة وفاكرها فكرة تعبانة دبابة انا اقولك يا فالح بص يا سيدي
    دول بيدخلوا عشان يخدوا ورق البي كي او ورق [pk] تقولي اية ورق البي كية دة اقولك انا
    يعني مثلا : انت قعدت تقتل تقتل تقتل في الناس واسمك بقي لونة اسود تروح انت مخضوض :affraid: تقول انا دلوقتي اعمل ما هو انت لو حد قتلك هتروح السجن يا معلم وكدرني بقي
    انت اول ما يبقي اسمك يبقي اسود انت تروح المركت وش وتروح عند اليدي لك او [ludy luck]
    هتدخل عندها هتدخلك 50 مرة كل يوم او كل 24 ساعة تعد تقتح صناديق اول ما يجيلك ورقة البي كية تضربها علي طول هيبقي اسمك احمر هتضرب ورقتين كمان هيبقي اسمك ابيض وعادي ولا يهمك من اي حاجو وروح اقتل تاني
    تقولي طيب مينفعش اشتريها بدل ما اقعد ادخل واخرج 50 مرة اقولك ينفع بس هتشتري الورقة الواحدة بكام 20 الف سي بي اس تقولي انت انا ادخل واخرج 50 مرة اوفر
    طب انت تروح قايلي انا معرفش شكلها اية اروح انا قايلك لونها بيبقى اصفر كدة وطويلة نوعا ما. ويا رب يكون شرحي عجبكم وانا مستني ردكم ولو بكلمة شكر باااااااااااااااااي :lol!:
    _BaD_BoooY_
    _BaD_BoooY_

خش هنا هقولك حاجة حلوة  Empty رد: خش هنا هقولك حاجة حلوة

مُساهمة من طرف _BaD_BoooY_ الأحد سبتمبر 04, 2011 10:26 pm

تمام

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 12:16 pm